inte långt kvar!

snart här! Sommarlovet asså. är ju faktiskt sista riktiga sommarlovet. Nästa sommar tar man ju studenten. sen vet man inte var man tar vägen ;P aja iaf. dagen har varit bra, lite seg bara men det får väl gå. Började med webdesign. vilket just nu går skit dåligt.. kommer verkligen ingenstans och fattar inte ett skit.. usch, bättre blev det väl inte när lektionen efter var natur och redovisning och ut och leta blad?! haha aja. slapp sitta i klassrummet när det var sjukt fint väder ute. sen samhäll som faktiskt var slappt och skönt. God nyheter om betyget faktiskt :)

kom hem och hann käka lite och sen vidare till Teleborgshallen, träna tjejerna. Gick bra. Under uppvärmningen så ringer dom från sommarjobbet och vill att jag ska komma dit imon och skriva under lite papper och sånt. Ska bli kul faktiskt ;P känner mig lite taggad.

har precis kollat lite Top model säsong 10 nu. och ska snart lägga mig och ta tag lite i körkortsboken. måste ju komma igenom den ngn gång med.

Kollade på massa gamla bilder igår och hittade denna x-antal år gamla bild från en sommar i härliga hällevik ;) Där jag grävt ner mig i ett stort hål i sanden. haha. Man kan ju inte annat än sakna sommar !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback