Ingelstad

Sitter just nu hemma hos mina sysslingar. Mamma skulle hjälpa till och sy något så åkte med till ingelstad och så hamnade jag oväntat vid datorn. haha. Har suttit inne och orienterat mig lite smått på facebook. Dock inte så on på det än, men det kommer väl. Har inte riktigt kommit på allt och sådär. men men, jobbar helt enkelt på det.
Nationella i Engelska speaking gick bra faktiskt. Ämnet var idrott & hälsa så det var inte så jätte svårt. Första uppgiften var att man skulle berätta om ex sina egna idrotts erfarenheter och det var ju inte så svårt eftersom jag dels hållt på med gymnastik i hela mitt liv och pysslat även med lite andra sporter så det rabblade jag upp. Sen så skulle man diskutera lite olika frågor kring idrott & Hälsa. OJ (?) kom på nu kanske att det inte är alla som gjort de. menmen. Där har ni iaf. haha.

Ikväll blir det förhoppningsvis utgång med Emma och Lisa..... Om jag kommer in. HAHA. Hoppas ^^
men ska nog tillbaka till Facebook och se om man hittar ngt spännande, man vet aldrig ;) Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback