Forever

DAGENS LÅT 
Chris Brown - Forever

Chilldag. webdesign gick finfint ;P sen naturen gick väl bra.. gjorde inte jätte mkt men men. Sen samhällsdiskussionen jag var så jäkla nervös för. Men det gick faktiskt bra. bara det att jag stör mig lite på när folk svarar på andras frågor. jag kan störa mig ngt så fruktansvärt, att man inte ger alla en chans. aja.
gick ner till stan efter skolan och hittade en tröja turkos från lindex. Köte även nya tights eftersom alla mina är sönder ;P sen hittade jag även en fin ögonskugga, guld :)
ikväll träning som vanligt och nu One tree hill. Imon skolan tapetsering och sen bildhuggeri och sen jobba och på fredag morgon blir det tandläkarn och TA BORT TANDSTÄLLNINGEN :D deni.. som jag väntat :)



image47

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback