chips,soffan, satc & music

jaa det blev så det slutade. Låg i soffan och käkade mina pringles innan och kollade på Talagng 2008. Asså gådhud på samlbenen när Zara sjöng, herregud vad duktig hon är.
hmm.. mkt mer spännande blev det inte ikväll. har precis kollat lite sex and the city och just nu musik och snart lär man väl slockna. Rätt seg i både kroppen och huvudet efter dagen. Dels av svetsen, man blir sjukt seg i skallen efter att vara i den salen i x-antal timmar. sen så massa koder och sådär efter jobbet. haha.
aja imon ska jag nog ut och gå en lång runda om det inte spöregnar, det är ju inte direkt ovanligt här så vi får väl se. Ska även ner till stan en runda och leta upp lite saker till naglarna. Skulle egentligen ha tag på såntdär "pulver" som dom har när dom gör riktigt manikyr och sånt men det finns tydligen inte att få tag på så vi får väl se vad jag hittar för skoj.  btw så köpte jag en ny mascara idag, den nya define-a-lash, rosa förpackning som ska ge mer volym. Vi får väl se om det är bra eller inte, kommer med uppdatering på den fronten imon (:
men nu blire nog att sova ändå. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback