ännu en lyckad kväll !

jaa helgen har varit på topp aso. Hade skit kul igår :) började då hemma hos nelly där malin sofie esmeralda bianca och nelly var och fjollade lite och så. Sen så gick vi bort till Oleo och stämplade in för och slippa kön sen. kom tillbaka till nelly och efter en liten stund så kom henke alle tom chero john bla.. många fler :) as kul iaf ;D sen så gick vi ner till Oleo och shakeade järnet :) Jaa jag hade verkligen as kul. efter det att vi varit vid stinsen så var malins pappa en snällis och körde hem mig. slapp gå/cykla hem iaf. kom hem och skickade ett 50tal sms till massa folk.. lite pinsamt. haha. menmen nu ska jag duscha och vakna til lite tänkte jag, ska bort till nelly sen och hämta mina grejer och sen så till träningen och sen så åker vi till älmhult. Mors dag idag ju så vi ska till mormor och dom. Träffa brushan lite (: återkommer kanske senare ;)

GRATTIS ALLA MAMMOR PÅ MORS-DAG ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback