allt i 120!

ja det är så jag lever mitt liv just nu ungefär. Känns inte som jag har så mkt tid över till att bara vara just nu. men jag gillar det på sätt och vis, jag vill att det ska hända saker hela tiden. Vill ha ett späckat schema även om jag skulle behöva att det inte var så. som idag ex försov mig ( sover sjukt hårt nuförtiden ) kom försent lite till tapetseringen. sen så hade vi möte med rektorn om HVD om hur jäcla kasst det är hela tiden och hur deprimerad och nertryckt man känner sig där. osvosv. tar det ngn annan gång sen iaf var det bildhuggeri och jag slutar skolan 16.20 - börjar jobba kl 16.00 fick gå tidigare och kom till jobbet 15.50 typ och får då reda på att det är nytt kassasystem FAN jag som precis lärt mig det gamla. aja bara och börja tänka om.. usch, sen iaf kom jag hem och har ju slutprov imon i matte så pluggat nu i typ 2,5 timme. Känns verkligen inte ljust imon alltså. usch. nu ska jaggå och läga mig och somna och sova riktigt skönt imon är det fullt upp igen

Fredag:
Börjar morgonen med Svetsprov 8.00
Tandläkarn 9.30
Möte med rektorerna om Hvd 11.00
Matteprov vid 12.40 (?)
 Innan 15.30 Hämtat en lampa på Quality Home och köpt spotlights och lite annat plock till rummet.
Jobba 16- 19.30
Komma hem duscha osv sen utgång. (?)

Jaa som ni ser, ungefär såhär ser dagarna ut nuförtiden. Fullt upp allt i 120 hela tiden. och jag märker på mig själv att jag verkligen är typ "stressad" när jag pratar så går det i 150 som om jag vore stressad till tusen. allt jag gör stressar jag igenom, då menar jag verkligen allt varenda liten sak gör jag som om jag stressar gärnet och har bråttom hela tiden. usch jag måste lugna ner mig. Ska bli så sjukt skönt med sommarlov, få en rejäl paus ifrån skolan och allt som har med skolan och göra. Men sova nu. Godnatt :)


image48
Vore skönt  att komma iväg lite och få tänka på ngt annat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback