söndag

det blev party i Grimslöv igår efter att vi badat och sånt hos madde ;P
farfar kom och hämtade och körde oss dit . haha fyfan när vi kom så stog det EN person utanför och det såg helt dött ut. gick in och då spelas typ dansbandsrock och folk står och dansar bugg ;P haha fan vi höll på och svimma och undrar över vafan vi har kommit egentligen och vad vi gör här. Måns fick syn på att jag hade lyckats få med mig robban och anton till Växjö ju och han blev överlycklig HAHA. Det var kul ;P kom lite mer folk och en del man kände och sådär. Träffade ju Edwin min gamle vän :) haha längesen därja. Mamma kom och hämtade oss sen och så käkade vi lite och alla var fett trötta. okej alla utom madde som fick spelet och var as pigg helt plötsligt xD slutade iaf med att anton sov i soffan och jag madde och robban i sängen xD
vaknade idag och gick ner en runda till stan och sen lämnade vi pojkarna som skulle hem till kalmar igen och jag och maddis gick hem till mig och sen till träningen. Gick askalas. dom är på g nu asså mina små barn ;P haha
men men Wallander nu ju . tänkte jag skulle bara skriva lite snabbt om sista dygnet här nu, får återgå till soffan och Kurt ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback