näst sista

dagen innan påsklovet . ska bli så underbart skönt.
matteprovet gick helt okej idag, hoppas jag , kändes rätt bra iaf.
skrev även ihop mitt engelska prov lite snabbt. kunde knappt hälften men aja.. det löser sig nog de med.
kom hem nu för en stund sen och då står det två hantverkare utanför med varsin sån sugpropp i handen och bah
 - vi ska nog in till dig.
HAHA xD så nu står dom i köket och rensar avlopp. Men kan inte släppa det, synen att när dom kom. ah nästan så jag får lite kramp i magen.
men ska ta och städa upp allt mitt kaos i rummet nu, har inte gjort det efter att robban och anton och madde var här så nu ligger det madrasser och skit överallt. Ska även försöka böja tillbaka sängbenen som robban lyckades böja xD det är ju en historia för sig.. men men uppdaterar kanske senare ikväll om jag har ngt att skriva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback