några timmar senare

jahpp. det där med att jag skulle städa och sådär har jag väl inte riktigt kommit igång med än, jag jobbar på de. Blev att jag blev sittandes här ist, har fixat ALL musik på hela datorn nu och så, så nu ligger allt i nya hårddisken. känns riktigt bra faktiskt :) slipper jag pyssla med det mer. HIttade massa gamla godingar nu när jag rensade lite och så. Lade även över alla bilder och musik från mobilen och där hittade vi lite bilder med ja ;P ojoj..
den dära "naken"-bilden från hällevik hittades i en gömd mapp ngnstans. omg säger jag bara vilket liv det var om det bilden. Det var lite kul. ehm jag har lite folk som ja måste gratulera idag ju !!!

LISA som klarade sin uppkörning idag ! :) CONGRATZ baby <3

även lille Richard som fyller år, grattiz :)

men dags och ta tag i rummet nu asså .. musiken på högsta och sen bara dra igång..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback