måndag

efter en kul helg så kommer den igen... måndagen. har alltid panik på måndagsmorgonen, hela veckan framför sig. gillar helgen bättre. Men denna veckan känns det inte så tufft faktiskt. går bara i skolan 3 dagar och sen så kommer påsklovet. Det gillas!
Vaknade idag, gick ut i köket och upptäckte att ute så snöade det sönder !! Helt vitt överallt. Kändes helt fel eftersom igår så var det as fint väder, jag gick lixsom till träningen i mina sommarskor. aja lite tidigt kanske men ändå... slutade tidigt som vanligt i skolan iaf, kom hem och pappa ringer med tråkiga besked ;( min gammelfarfar gick bort idag på förmiddagen.
Det som var så märkligt var att jag satt precis och kollade på gamla kort med mamma när han ringer. Släktkort och min gammelfarfar är med på bilden..
Jag har aldrig varit med om att någon i min närhet asså släkt osv, har dött. Därför när jag fick reda på det så visste jag inte riktigt hur jag skulle reagera. Att inte mer kunna få träffa en person.


HIttade på Aftonbladet att Sveriges största blogg tjänar in runt 5 miljoner per år..shit , Att kunna få in så mycket på att skriva om sig själv, mode osv hade ju inte varit helt fel ;P
Men, har matteprov imon , funktioner osv. intekul, fåse hur det kommer gå det här asså. Har pluggat x-antal timmar idag, så får hoppas på ett bra reslutat.

Kommentarer
Postat av: martando

du kan få några kroner av mig tjockis ^^

2008-03-17 @ 18:47:57
Postat av: sara

haha du är rolig du ;)

2008-03-17 @ 20:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback