helt vanlig torsdag

japp ser ut som vanligt. man vaknar och skolan och , ja ni kan väl typ resten.
hade inredning idag så kändes fan som jag cyklade runt i halva Växjö. okej , från kungsmad till jysk ;P haha.
skulle köpa tyg , men när jag kom dit så var det ju självklart slut. men har hittat annat så.
hade även dans idag, torsdagar innebär nu lite fjoll på kulturama nu för tiden. jag och sofie hade kul som vanligt iaf. verkar inte som ngn annan i vår grupp har det ;P typ spindelfobi och allmänt tråkiga ^^
blir så trött på alla trotoarprejare! Ja ni vet vad jag menar, asså okej jag vet att man inte ska cykla på trotoaren men vafan jag är hellre där en på en smal gata med 200 bilar och trängs. men iaf jag kom och cyklade och möter EN tant som har hela trotoaren för sig själv och jag tänkte att jag skulle cykla förbi henne lite smidigt. men nej trots att hon har hur mycket plats som helst så måste hon gå precis framför mig där jag cyklar, jag blir då tvungen och svänga ner lite snabbt på gatan bland alla bilar och sånt och jävlar vilket nöjt leende tanten visade upp för mig.. USCH .
en STOR DISS till trotoarprejare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback