tillbaka på banan

bloggen har legat nere... en dag^^ haha. iaf  i lördags blev det student firande för kusinen. En riktigt lyckad kväll vill ja säga :) hade skit kul. började med och åka till Haganäs och kolla på när dom sprang ut. sen vidare ner till torget och kollade på när dom åkte runt i bilar och släp och båtar och allt var det var. Sen hem till Lisa och käka mat och sådär. Trevligt trevligt. Efter det så gick jag med Emely och hennes kompis till Speakeasy eftersom joel och filip bangade och ida med för den delen ;) HAHA ( bara för jag vet att du läser ;) iaf:) hade kul där, var med brushan och dansade lite. kom hem och somnade som en stock efter en lyckad dag!

Fredagen blev lugn och skön, tanken var väl egentligen grilling med folket men jag pallade faktikst inte ;P Blev en heldag med One Tree Hill istället. är snart klar med andra säsongen och är helt fast!! Hittade en samling med all musik från serien. Det är som med OC. riktigt bra musik i avsnitten ;P

Idag lördag är det snart dags och jobba. ska hoppa in i duschen om en stund. har städat upp lite här hemma, malin kommer ikväll kl 21 efter att jag slutat jobbet och då ska va bara fixa lite och sen dra vidare till Ellen som fyller år imon. GRATTIS :) så det blir och fira henne och sen utgång, ska bli skitkul faktiskt.
men duschen nu ha det så bra och ta det lugnt ikväll folket :)


Visst blir ni sugna ;)?
jag köpte faktiskt jordgubbar idag så tänker sätta mig på baksidan sen och käka mina jordgubbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback