Sunny sunday

ohja sol har det varit gott om idag och det gillas stenhårt! Det blev lite solning och sen så stack jag till teleborgshallen. Vi körde uppvärmning ute idag. Riktigt skönt! Efter det hann jag inte mer än hem förrän Henke ringde och tvingade ner mig till sjön. Eller han sa kom till statyn vid stranden vi är där Jag tänker då lixsom okej dom ligger säkert där och chillar lr ngt. Nej, för när jag kommer dit då sitter dom i en trampbåt och tvingar med mig. haha.Men det var skönt faktiskt och bah sitta och ta det lite lugnt. Trevligt trevligt. Gick hem och sen så har det varit ännu lugnare inte gjort alltför stora ansträngningar. Fick ett litet ryck innan jag satt och kollade lite filmer och sånt och hittade massa gamla avsnitt av Fångarna på fortet. HAHA var ju tvungen till och kolla så det har jag väl gjort typ. är väl det enda. Hur mkt ville man inte vara men där då när det gick på tv. Jag hade fortfarande itne bangat om jag fick vara med :D haha. Men nu ska jag faktiskt sova. sjukt trött!!

image53

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback