SOMMARLOV

panik ;P är lite stressad. Ska iväg till madde på födelsedagsfest :) Börjar nu vid 5 tiden och jag har knappt fixat mig alls. Vet iaf vad jag ska ha på mig och det är ett plus så nu är det dags och ta tag i det.
GRATTIS MADDE SOM FYLLER 18 IDAG :D

Senare ikväll vet jag inte om jag kanske ska ut med Elin oxå. Hon fyllde ju 18 i måndags så hon ska ut ikväll. kanske hänkar, vi fårse om det är ngt folk ute. annars kan det ju bli lite segt.

Idag fick jag sommarlov. Känns sjukt underbart. det var lite jobbigt där ett tag i skolan när vi skulle säga hejdå och sånt och Kenth som ska sluta :( Hoppas verkligen han kommer och hälsar på igen efter sommarn. Hvd kommer bli tomt utan han. Efter kyrkan så gick vi tillbaka till skolan och käkade lite tårta och sen så gick jag och Elin & Jenny ner till stan. Jenny lämnade oss efter en stund och då gick vi vidare lite. Hittade en tröja för 49;- på Gina på rean. Köpte även en turkost linne som jag tänkte jag skulle ha ikväll. Har blivit mkt för turkost nu sista tiden. Fint till sommarn när manär lite brun!

men nu ska jag skynda mig måste fixa till mig som sagt. Ha en trevlig kväll, hörs!

Kommentarer
Postat av: Pappan

Men tid att skriva på bloggen har du....hehehe Kjaam från Pappa!

2008-06-13 @ 21:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback