ojoj. toppendag.

känns som att allt går väldigt bra. eller allting känns väldigt bra nuförtiden. jag hade ju en period då allt var kasst och trist men nu känns det som om nästan allt är på topp alltså.
idag var det skattjakten på skolan så blev inte så mkt gjort på Ivän. Blev iaf klar med sänggavlen idag. så Patrik kom och hämtade den och körde hem den. Tackar tackar :)

Efter skolan så gick vi ner till stan och kollade läget. Köpte två linnen ett limegrönt och ett vitt tublinne. annars var det lugnt på shoppingsidan idag. köpte ju även lite presenter till Elin.

Efter stan så gick jag hem till mig och fixade iordning lite. bla mublerade in sänggavlen så nu är den på plats! :) Blev faktiskt riktigt bra. kommer nog bli mycket bättre när jag får en annan säng också :D Bilder kommer senare ikväll.
iaf när jag varit hemma en timma ungefär så kom elin jenny esmeralda malin och nelly hit så vi började grilla och sen käkade lite. Det blev även lite studsmatta och en tuff-match i kubb.
Måste tacka för en sjukt trevlig dag, hoppas du är nöjd med födelsedagen Elin :)



Gänget

Kommentarer
Postat av: Sanna

Fin bild :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback