minisemester!

hemkommen från Hällevik nu. har ju inte kunnat blogga där nere. inte haft tillgång till ngn dator så. men det är snart dags för ändring. i veckan är det dags och insförskaffa både en ny dator och även ett mobiltbredband. Ngn som vet ngt som är bra? Tänkte jag skulle satsa på ett från 3.

Iaf. I torsdags efter jobbet så kom jag hem och sen bara käkade lite snabbt och sen så åkte jag med familjen till Hällevik. Firade även midsommar där med Kusinen och hennes kompis nere på Hanöhus. Mycket trevligt faktiskt! :)
Helgen har bestått av lite sol dock inte så mkt. men men. Bad i både bassänger och hav, massa slappande och faktiskt lite fotboll. Mjällby - Häcken. En massa jordgubbar oxå.

Nu blir det mat och sen så jobbet igen efter min lilla minisemester ;D Hoppas alla haft en bra midsommar!

Kommentarer
Postat av: icaa

välkommen hem :D

vi har mobilt bredband från Telia, och det funkar problemfritt förutom när dom typ fixar med något å stänger av det :@ haha :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback