home alone

skit överaltt och köket ser ut som crap! mitt rum.... ska vi inte ens tala om. det är det som är lite illa när man är själv att det är ingen annan som ex städar iordning i köket eller sådär. HAHA men iaf jag ska vara duktig idag och faktiskt ta tag i lägenheten och fixa till lite så det är lite snyggt när familjen kommer hem på söndag... tro mig det kommer ta till söndag tills jag fått tummen ur och städat. haha. jobbar sen nio idag på morgonen därav inget tidigare inlägg så det blir en nu när jag sitter och käkar lite spegetti och köttfärsås och baby carrots. aso har ni käkat dom ngngång dom som är från Dole ?! skit goda :) typ som sånna donken morötter. mums! men dom ersätter inte pringles som kommer fram om en stund när jag ska dra igång en film och sen städa. MOHAHa.
menmen återkommer under kvällen... ingen som vill göra ngt ikväll ?! hör av er :)


så gott  ;D haha mitt finger ser verkligen mongo ut!

Kommentarer
Postat av: icapica

jag brukar med köpa dom, så sjukt goda! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback