fast one!

okej en snabbis nu. Redovisningen gick bra idag faktiskt. Hann väl kanske inte riktigt klart med allting menmen.. bättre att man gjort lite än inget alls.. eller ?!
efter redovisningen gick jag ner till stan och tänkte jag skulle klippa mig men det får helt enkelt bli imon eller till helgen. Jo sen då Älmhult och balen. jag tog bussen från stan vid halv 1 typ och kom fram till älmhult vid kvart i 2 typ och gick hem till moster och överraskade henne :) Åkte sedan till frisören där min kusin hade fixar frisyren och sminket och allting. Hon blev överraskad som fan och glad :) Så jäkla snygg blev hon !!! haha
Efter alla fotografering och "mingel" i ngn park så gick vi till mormor och morfar och grillade lite och sen var det dags för hemfärd. Kom hem och satte mig och kollade lite på OTH. Sitter just nu och redigerar massa bilder som jag ska ha med mig IMON till webdesign lektionen.. sista nu innan skolan slutar, känns lite tufft. har ju alla sofies bilder oxå som ska redigeras. hoppas jag hinner :S lär väl bli ännu en sen kväll?

Sovgott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback