Duktigt!

ohja, idag har jag haft en såndär duktig dag :)
Började med och städa hela rummet, alltså vi snackar ALLT. Dammande och hela kittet. Tog även tag i min toalett oxå.. som kanske inte varit sådär jätte fräsh sista tiden. haha. men nu är det rent och snyggt och man känner verkligen att. jaah så här duktig borde man vara oftare och hålla lite mer ordning. Men blir typ gladare ;P
iaf efter det så duschade jag och fixade till mig och sen så åkte jag och jobbade. Kom hem och då hade mamma ngt smycke-party ( alltså det kommer en som säljer smycken hem till en ) så hittade faktiskt två fina armband och ett halsband. Så dom tror jag kommer användas flitigt blev faktiskt lite kär ;) haha.

Just nu sitter jag lite halv trött med en kopp te och ska kolla på Dokumentären som gick för ett tag sen om Försvunna Madeleine McCann. Kommer ni ihåg?  missade iaf den när den gick på tv och nu hittade jag den på nätet så.

slänger in en bild på smyckena, kanske inte jordens bästa men får duga :)
ha en bra kväll :)

        
Ett rött och ett svart armband med olika pärlor och stenar på :)

Halsband med rosa och vita blommor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback