dålig på att döda tid ?!

jag är verkligen den personen som är riktigt dålig på att döda tiden smart. haha jag vet det låter helt sjukt men asså har ni aldrig varit med om att när ni ska göra ngt så är man klar jätte tidigt innan man väl ska göra det.. då får man nästan lite panik och måtse döda tiden.. men jag lyckas då oftast alltid att komma försent. Ex. går jag upp tidigt och är klar långt innan typ skolan börjar då känner jag typ att okej men jag kan sitta vid datorn lite eller liknande och det slutar med att man kommer försent. Visst sen händer det väl att man försover sig och oxå kommer sent men ahja.

är sjukt trött nu ligger och slöar i soffan ska dra igång säsong 4 på One tree hill nu, det tar sig ;P haha. på willan var det fullt upp idag, jag lyckades med och stänga igen en hel kassa så den vädgrade öppna sig . haha. ingen har ngnsin varit med om det. och jag lovar detvar inte ens svårt ;) haha. aja. hörs kankse senare. lär ju bli fler inlägg under kvällens gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback