Chris Brown - Forever

tillbaka igen.. haha har verkligen inte bättre för mig, haha. Även om förmiddagen har mest bestått av OTH så har jag lyssnar på Forever typ 70000 gånger. Jag skulle gått ut men icke, så blev det inte. men förväntade mig väl egentligen inte det heller. Kollade statistiken nyss, okej den ligger väl inte precis lika högt som typ Linda Rosings blogg eller typ blondinbellas men men det är väl ett 30 tal om dagen. Vilka är ni som läser här ? :P Spännande och veta. haha

men ska hoppa in i duschen nu, lär nog bli fler tomma och tråka blogginlägg under dagen. haha. Får komma på ngt kul och skriva om ;) Ses!


Kommentarer
Postat av: Pappa

Jag läser för det mesta.

Kram från Pappa!

2008-06-26 @ 14:00:14
Postat av: Sara

haha , där har vi en iaf ;D

2008-06-26 @ 14:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback