bloody monday....

jaa då var den här igen , måndagen som vi alla gillar sååååå mkt,... INTE. Vaknade typ tjugo över 7. LIte tajt blev det men så kom ett mirakel och jag kom i tid till skolan... vilket typ aldrig händer på måndagar. Lite sjukt. Sitter ju nu och velar om vilket mönster jag ska skriva ut och ha på min sänggavel som jag gjort. Ska snart upp till graf och fixa det. gäller och bestämma sig nu. återkommer under dagen 

                              

Något av dessa två mönster ska bli på sänggaveln. Bilder kommer senare när den är klar.
Vilker förhoppningsvis blir idag.

Kommentarer
Postat av: Natalie B

Hej!

Vill du vinna en klänning?
Isåfall tycker jag att du ska tävla i min blogg! :)

Ha en bra dag!

//Natalie B


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback