Blondie

sänggaveln blev inte klar idag heller.. Läraren som jag tänke skulle hjälpa mig och plottra var ju inte där idag :( det var lite illa faktiskt.. måste ju hinna ta hem den innan sommarn. men men. får fixa de i veckan lr ngt.

Hade världens håltimma efter engelskan så stack ner till stan och mötte upp mamma och hennes kompis. Gick och fixade grejer till inredningen till skolan som vi ska redovisa imon.. och vi är inte ens klara!! usch.
iaf gick lite på stan. hittade en jättesöt sommarklänning och ett par skor :) köpte även örhängen.
Gick tillbaka till skolan efter att ha fixat lite studentpresenter och sånt och hade oödiglektion som fan! efter att vi slutat stack jag hem och käkade lite och sen till jobbet. Kom hem och färgade håret så nu är den hemska utväxten borta . HAHA. Nu har jag suttit och renskrivit det mesta till redovisningen imon. stressar som fan och några i min klass hade tydligen besämt att vi skulle flytta hela redosivningen till imon kl 8 på morognen vilket jag tycker var jäkla nötit för då hinner man inte ens förbereda sig.. uschja, men ska sova nu iaf, sjukt trött.

image56
Klänningen jag köpte

image57
Skorna :)

Kommentarer
Postat av: armando

whohu heting ;D

2008-06-04 @ 12:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback