you dont know me

... and you dont even care. Har blivit en hel del One Tree Hill musik nu sista tiden. Jag gillart! Det är lite samma stuk som OC. aja  iallafall. Sofie tittadeförbi idag på förmiddagen och även Nelly. sen låg vi och pressade på min baksida och käkade lite melon. Några timmar senare så kom även Malin förbi, honv ar barnvakt och en 3årig liten tjej, maggie.
Det blev sjutk varmt så vi åkte till Öjaby och kollade in Malins nya plejs och sen till Öjaby badplats. haha jag var typ alltid där när jagvar liten. Jag saknar den tiden. Undrar om jag hade bott kvar där, hur jag hade varit idag, vilka jag hade umgått med osv. Tänk egentligen hur man förändras, eller gör man egentligen de ?
är det bara utåt som man ändras beroende på de man umgås med, var man bor osv. eller är det hela en själv som ändras? aja. Ikväll blri det grillning , väntar på Malin som ska komma och sen ska vi hämta sofie och sen åka och handla lite och sen åker vi ner till sjön och grillar och myser :) Hörs, Ha en trevlig kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback