Haircut!

nu är jag hemkommen från stan. Det var en rätt långväntar till frisören eftersom jag inte bokat ngn tid utan gick till en drop-in. iaf medans jag väntade så gick jag till DNA och hittade mit ett par skor. dom har ju massa rea där så hittade faktiskt ett par som jag kollat på länge och nu så var dom på rea, det är lycka de ;) haha.

efter att jag blivit ett par skor rikare så var det äntligen min tur  och klippa mig och jag blev faktiskt riktigt nöjd! kommer nog innågon bild senare. måset bara fixa min kamera ;P men det kommer iaf :)

Nu ska jag fika lite med familjen och sen så ska jag cykla ner till jobbet. jobbar tll 21.15 så det blir väl inte förräns då jag återkommer :) Kanske kommer upp bilder på skor och hår ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback