girls just wanna have fun!

ojdå.. jag har visst inte varit så on här sista dagarna.. bättringpå den eller ? haha.
har jobbat nu måndag tisdag så inte riktigt typ orkar blogga. har haft fullt upp med och kolla på oth ;) och sen massa annat skit ;P. jag färgade håret igår med förresten, eller min underbart snygga utväxt, blev kalas :)
igår efter jobbet så ringde sofie och hade tråkigt, hon är i växjö nu tills på torsdag sen åker hon tillbaka till blekinge  ;P iaf så jagmötte upp sofie vid sjön och så hade vi lite picknick och pratade lite och sådär., sen efter en stund så tittar nelly förbi :) är så sjukt glad att jag har er tjejer, alltid så mys :) ialla fall vi var sjukt sugna på och typ festa på kvällen eftersom alla är lediga idag men eftersom vi bor i växjö så röck den chansen ganska snabbt ;P så vi cyklade hem till sofie istället drack lite vin och spelade monopol. Haha jag vet inte hur länge vi spelade men Sofie vann iaf med alla sina jäkla hotell och jag loosade ganska stort ;P hehe. när jag och nelly skulle cykla hem inatt vid 4-tiden så var det LJUST ute som fan. alltså ja det kändes helt sjukt och cykla genom ett ljust men dött växjö det var helt tomt inte hopp om liv ngnstans ;P haha

aja idag blir det också en dag men gänget :) nelly och sofie kommer hit om en stund så ska vi sola och chilla lite, sen så drar vi ner till stan och jag ska bland annat klippa mig. sen så vid 6 tiden ska vi möta upp bla elin och malin blir nog fler, nere vid sjön och grilla och mysa :) sen imonblir det jobb som vanligt ;P

ha en bra daag läsare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback