ajdå

usch. jag är verkligen dålig på att uppdatera här.. får jobba lite på den biten. känns inte riktigt som om jag har tid.
idag skulle jag varit ledig men fick hoppa in och jobba lite , goa pengar :) efter det så gick jag på bio med Nelly. Fick äntligen se min efterlängtade Sex and the City film. Oh herregud I loved it! den var så sjukt bra!
Det är så jag vill ha det, men efter att jag och nelly pratat endel nu efter på väg hem från bion så fick det mgi att inse att det kommer nog aldrig vara så. alla kommer försvinna på sitt håll.. och var kommer man själv vara om 10 år ?
något jag kommer vara om 10 min är ....,djupt inne i min skönhetssömn. haha. ska försöka sova nu måste orka gå upp tdiigt imon, måste ner til stan och klippa mig och sen så börjar jag jobba kl 2. Fortsättning på det där framtiden och 10 år frammåtosv.. det kommer nog imon ;) eller när jag nu återkommer här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback