Trust me

fortfarande inte riktigt bra, vet inte vad det är. Har ont i magen hela tiden, Halsen mår inte heller för bra. Men kör på nellys knep . HONUNG <3 Hoppas det blir bättre iaf.
Visade sig att den konstiga lekitonen jag missar idag var Natur kunskap. Lite illa att man missar första gången.

Radio 5 har räddat min morgon, Itunes har fått spelet och cpar så lyssnar på Pojkarnas radio nu.Lyssna in dom !
Vardagar från 8 - 18 tror jag det är ! :)


Verkar inte som om hon tror mig, ingen annan vet väl hur jag känner bättre än jag själv ?
Men jag kan inget annat göra än att säga hur jag känner, hon får väl tro mig om hon vill eller inte. Jag kan inte bestämma över henne. Men litar hon inte på mig så finns det inget jag kan göra.


Ska försöka lägga snart igen, känns som jag sover hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback