Stranded Love

Hittade ju Melody Clubs skiva igår, signerad och allt. Den spelas duktigt nu. Själv igen Robin och simon kom hem från pappa på morgonen men lämnade mig och åkte till Emmaboda kommer ikväll. Även mamma kommer senare ikväll. Men nu ska det hända grejer här asså. Har burit ut soffan i garaget nu och dags och börja möblera om i rummet. Kommer nog inte bli klar idag, men ska försöka få igång dator senare, måste dra om alla sladdar och sånt. Men ska försöka fixa det idag så man kan uppdatera var som händer här på Kampen ;)

Efter regn kommer sol.
En sång jag lärde mig på Östregård i mina yngre år. Var väl lekis eller nått. Vaknade till solskren idag på morgonen. Tittade ut och himlen var blå ! det har ju inte hänt på länge den senaste tiden, har ju regnat och blåst konstant i typ 300 år. Har till och med solen strålande i ögonen just nu, sitter här och kisar och njuter av känslan och tanken på att våren och sommaren är på väg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback