Skolan is back

yeppyepp den är tillbaka.. Fuu.gillas inte, fast det var ganska najs och träffa alla igen faktiskt :)
Det var ju inte bara skolan som började idag, började även träningen med mina små gympisar. Skönt och komma igång med allt igen, kommatillbaka till det riktigt livet där tiden bara springer iväg.

Jappsi, vaknade tidigt idag och tog bussen till skolan. HAHA jag som tjatar om allt jag ska börja motionera mer och tar bussen till skolan GREJT!
iaf efter skolan så var jag tvungen och gå ner i REGNET till stan och köpa ny foundation. Var en mkt söt tant där med som ocå skulle köpa foundation HAHA kan inte sluta skratta. Ni skulle varit där!

Sen eftersom jag inte käkat ngt idag så gick jag till Ica och handlade lite.
För 26.50 kan man få 1 Loka, 2 bananer och 2 clementiner ELLER 2 snickers, en kexchocklad och en mars. Det roliga var att när jag betalade mitt nyttiga mellanmål och killen bakom skulle betala sitt godis så kostade det lika mkt , lite komiskt tyckte jag, kände mig lite duktig då iaf.

Men ska göra en kopp te och kolla lite Sex and the City

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback