Sex & the City

yepps.. som rubriken, det är vad min dag har bestått av. Faktiskt rätt bra start inför skolan imon. CHILLA sönder!  Det tycker vi om . haha. Skulle varit lite duktigt idag och gått runt sjön med Malin ju. Men hon mådde inte bra och åkte hem efter körskolan och jag satt vi datorn ist. Plus att det faktiskt har regnat ute hela dan, Känns inte så kul och asa på sig massa kläder och gå då.. Har iaf inte varit sådär sjukt onyttig iaf. käkat massa frukt idag . STOLT :)
Missade ju och blogga igår, men håller ju på och tömma hela datorn till nya hårddisken, så jag vet inte min dator fick nog panik och cpade sig totalt.. jag gav upp stängde av skiten och gick och la mig.

Imon är det skola igen . Fyfan.. pallar verkligen inte , vill ha 3-4-5-6 veckor lov till och bara vara .göra det man vill.. Visst det känns skönt att komma tillbaka till sitt riktiga sociala liv imon med lite kul folk osv. Men allt plugg är man ju inte så sugen på. Okej det är onsdag- torsdag-fredag och dessutom slutar jag tidigt på fredag 3 dagar till helgen. Känns ändå rätt stabilt, ska nog kunna överleva första veckan iaf ;)
Malin den lilla råttan ;P hon fyller 18 på torsdag. ÅÅH jag vill bara ha den 17 april just nu. en helt ny värld öppnas ju. Inte bara det att man kommer in lagligt på krogen utan massa annat med.
Tänk och svara på frågan hur gammal är du ?
- 18!
Jaa, tänk egentligen för några år sen var man 7. Då hade man inga problem, då var det kul och gå till skolan . Min motivation är helt borta just nu.
Lördag spenderas iaf i Kalmar i gymnastikhallen med mina små gymnaster och annat trevligt folk :) Längtar lite faktiskt.

Men som sagt Kungsmad imon kl 8.00 kanske borde tänka på och sova om en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback