SEX AND THE CITY

yepps.. detta tjat om mitt eviga sex and the city är nu slut. Såg sista avsnitten nu och man kan ju inte bli annan än lite lessen i ögat och deppig. vad ska jag göra nu om kvällarna lixsom ?!
Thats the big question. Låg i soffan och mös till säsong 6 med mina nybakta muffins. MUMS.

Men men kl är nu typ 3 och kanske dags att tänka på och krypa ner i sängen, fast är iof inte ens trött. Men behöver det, ska nog gå runt sjön imon tro jag. Undra om bibleoteket är öppet ;P behöver låna 2 bäcker nu.
Lasermannen, eftersom min samhällslärare rekomenderade den. Han sa att den var as bra o så. tänkte det men nu att jag skriver ju ett arbete om den så, kanske ska läsa den. fåse. Ska även se om jag kan få tag i SEx and the city Boken. Se om den är lika bra som serien. Men det får jag ta imon , ska försöka sova nu , Pusshejs :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback