out with the old

Party igår då , vilket blev en riktig succe :D fasiken jag hade as kul . En kväll med bästa tjejgänget, alcoholhaltiga drycker, en del suck'n blow och jaa .. Massa massa mer :)

Blev träning idag med tjejerna , måns kom och var lite tränare med. Friståendet börjar ser riktigt bra ut nu , ''
Keep up the good work girls ;) EFter träningen så beställade jag och madde pizza och tryckte i oss MUMS :D
Madde stack på träning och jag till mitt Kaos rum. Rensat hela jävla garderoben. har nog rensat bort 4-5 STORA kassar med kläder. så nu är det fett tomt. Men har lite kvar så ;P tur de^^
Känns bra iaf . Imon slutar jag skolan halv 12 och sen kommer farmor så ska vi till Ikea.
Men sova nu iaf ;P 
GOSH sms-terror från smurfen ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback