oplanerat , I like it

som sagt, jullov - melike !
Gillar när allt är bara oplanerat och slappt, har inte ens varit utanför dörren idag,  känns lite depp men vafan. Ska gå runt sjön imon har jag bestämt !
Är mkt jag borde göra nu dessa lediga dagar, men blir ändå aldrig att man gör dom . Har bland annat två arbeten som ska vara klara. sen ett handelsarbete som ska pysslas klart. Ska även måla klart Robins tavla imon närmsta tiden. Ja en hel del, och det är om jag tänker efter bara en liten del av allting.

Varit en skön hemma dag som dom flesta av mina lovdagar, Puzzlade klart mitt puzzel och kollat hela säsong 4 av OC. vill ha mer oc! Har till och med fått mamma helt inne i serien nu , lite kul faktiskt :P haha

Men ska plocka iordning här lite sen blir det antingen lite Croc eller ännu mer OC ;)
Seeya 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback