LEDIG

Ledig från skolan idag, Jävligt skönt om jag får säga det själv ! Det vill vi har mer av. Dock lite illa att det ligger precis innan Stockholmsmässan. Åker ju på söndag. Mkt kvar som ska fixas känns det som. Men men . vafan skit samma. har skickat mejl till lärarna och kollat med både dukning till bordet och mattor och shiet. Hoppas det fixar sig. Är typ FETT mkt just nu. massa arbeten i skolan. Det blev ju inte bättre igår när jag och malin fick vet vad vi skulle ha i naturen?! SHIET vi kommer dö. aja, men typ massa annat med..
Det blir helt enkelt för mkt ibland. Jag exploderar inom mig och det kommer ut i tårar. Vet inte vad jag ska ta mig till alltid.
Prata med mamma igår, Tack för att du finns <3
Allt jag är inblandad i vill jag ju vara. Jag tycker det är kul vill inte lägga ner.

Men ska måla klart Robins  tavla nu,. Bilder komner när det är klar, vilket är snart . Kanske idag ?! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback