Last season

Fredagskvällen tillbringades på party under temat  "Tusen & en natt".
Började hemma hos Lisa, fixade sminket och turbanen sen tog vi taxi till Emma. Efter lite plockmat , trevligt folk, några San Fransico's & gympasnack så kom man hem efter en trevlig fredag kväll (:
Vaknade ensam idag. Mamma är iväg och Robin och Simon hos pappa. Har inte gjort ett skit idag, var lite slö efter igår tro jag allt. Men okej jag erkänner blev lite singstar för mig själv. Fixade en stor talrik med glass,grädde maränger you name it , slänge mig i soffan och laddade upp med Sex and the City season 6. ♥ Ojoj. lite deprimerande att jag bara har enstaka avsnitt kvar. Vad ska man kolla på sen lixsom ?!
Jag ska dra igågn en gammal skiva och städa i köket och baka muffins, sov förlänge idag så kommer somna sent känns det som. Kommer nog bli en lång natt. Får börja möblera om imorgon istället.

"Everything happends for a reason" och "När en dörr stängs så öppnas en annan". Men jag har då inte märkt att ngn dörr öppnats. Jag står ju fortfarande kvar på samma plats. Hey, ska det alltid behöva vara såhär ?
Det behöver inte endast handla om "the big great love" lr ngt sånt, utan vänner. Allt som händer har en mening. Tror inte riktigt på det asså. Människor förändras. Har förändringen skett så tror jag inte att det kommer bli som det någon gång var igen. Det ligger i det förflutna. Det enda man har kvar av det är minnen. Riktigt bra minnen. Men tror dock inte att det kommer bli så många fler. Fast man vet ju aldrig, men det känns som om det är rätt kört nu. Ibland känner man ändå att det finns hopp att det kommer bli bra igen, men när vi väl står där och man känner, -Nej det kommer nog inte de.
Hur gör man för att ändra på den känslan ?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback