Kalmar

Idag så jäklar, vaknade tidigt och fixade allt gick ut för och vänta på Måns, som skulle komma kvart över 8, kvart i 9 hade fortfarande ingen kommit så Helena kom och hämtade mig så körde vi mot Kalmar. Fick tag på Måns pappas hemnummer och fick tag på han. Jag väckte han då! Ungen hade försovit sig. Så han fick köra själv till Kalmar. Vi kom dit iaf och släpade in alla grejer i Gymnasten och sen drog träningen igång. Träffade ju Robert :) mkt trevligt, han var även gästledare precis som Måns. Tjejerna tyckte det var uppskattat ;) haha.
Efter en hel del träning i grop osv så blev alla tröttare och segare. Hade skit kul och det tror jag tjejerna hade oxå. Tiden går fort när man har roligt. Och det hade jag! Tror vi åker dit igen ;)
Vid 4atiden skulle alla gymnaster åkt hem men eftersom Madde envisades om och köra salto ner i gropen så varju alla såklart tvunga och va kvar och kolla in henne. Men efter MYCKET tvekande så sket hon i det.
Jag Måns Robert & Madde stannade kvar ett tag och pratade och fjollade. Sen åkte vi till Donken och vidare hem till Växjö. Fyfan. fotsvetten i bilen på vägen hem var dödande, trodde allvarligt inte att jag skulle överleva turen hem.  Madde och jag åkte och hyrde film o kollade och pratade i ett antal timmar nu ikväll, Känns som vi inte ses alltför ofta längre gumman, Borde ses mer utanför träningarna!
Nu är man hemma och lagom trött, ska ta mig en dusch och sen sova som en stock. Träning imon med tjejerna igen. Undra hur många av dom som har dödande träningsverk ?!



Changes ?

Jag tror att vi är rädda för förändring. Vi vill att det alltid ska vara som det alltid har varit, det är så man är van att det är och vill att det alltid ska vara. Även om en förändring kanske kommer att resultera i det bättre så är det inte så säkert att man vågar ta det steget mot det bättre då man vet att man förlorar det som alltid varit. Även om man inte orkar, det är tufft och hårt. Men man kommer ingenstans om man inte testar och prövar. Visst det kan gå helt åt helvete, men heter det inte "man lär sig av sina misstag" ? Man kan bara ta nytta och lära sig att det som hänt, se till att det inte händer igen. Våga ta steget till att förbättra det som redan är bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback