FUCK

lasermannen idag igen, palla inte men ska göra klart det hemma ist, har inte så mkt kvar nu, känns rätt skönt ändå. Fuck asså ,seriöst jag hatar matte nu, funderar fan på och hoppa av.. Fatta nada. ngt matte snille som kanske kan hjälpa mig så jag får G iaf :O ?!

Hur långt måste det vara till din lover för att ett förhållande ska vara ett distansförhållande ? Det fiinns ju inget bestämt att distansen ska vara precis 1 mil, eller 10 mil för att kallas distans.
Ska det vara så att det ska vara så långt att det inte är värt att åka dit och hälsa på över en dag, eller ska de vara en kort biltur.  Tänk egetnligen om du sitter och pratar med din vän och hon/han säger tex " trivs så bra i mitt distansförhållande". Men hur ska man då veta om han kanske bor i staden som ligger en liten bit bort. Eller kanske andra sidan landet. En bra fråga .. får nog tänka lite mer på den faktikst. Vad säger du själv ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback