förlorade bara en gång iaf

Jag var ju redo för min förändring idag. Jag skulle ju vinna 1 miljon ju.

Gick ner med min cykel och Malin efter samhällen och sprang in på H&M och skulle hitta lite guld grejs tänkte jag med den sket sig, köpte presentkort som jag skulle. Sen skulle jag dra hem, höll ju nästan på och glömma min lott. Så ställde cykeln och gick in till Pressbyrån, tog en Mintrulle och en lott. Sparade den lite i fickan ;P Ville ju inte skrapa direkt , var tvungen och hålla lite på spänningen, hade ju ändå 1 miljon där ;)
Kom hem slängde av mig alla blöta kläder och började skrapa.. Sekunder senare så , FAN, ingen miljon idag inte. Får vänta till nästa gång.

Jag var redo för förändring. Men förändringen var tydligen inte redo för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback