förändring ?!

har väl inte så mkt kul och komma med idag heller ;P Slappaste inrednings lektionen idag asså.. Shiet ganget vi måste börja tag tag i vårat rum asså. Kommer inte bli klart detta seklet annars. En skärpning där ja.
Sitter och gluttar Sex and the city idag ungefär precis som vanligt. Händer inte för mkt just nu asså. står rätt still. Händer inget nytt spännande, jag vill ha ngt nytt, det måste hända ngt snart här annars går jag under vafan.
Det är samma sak dag ut och dag in. Jag vaknar, går till skolan kommer hem antingen träning lr plugg lr ngt annat, sen käkade lite sen sova, samma sak igen dagen efter . jag har tröttnat på detta nu asså.
Känns lite som den filmen, Trueman show. ni vet. Där är det alltid samma sak. om jag kommer ihåg rätt (A) nej men ni fatta vad jag menar. Jag vill ha förändring, tex imon, jag ska köpa en trisslott och vinna 1 miljon!
Ja det ska jag banne mig göra!  Vi får väl se imon ! Om det händer ngt kul ELLER inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback