Film, film och åter film

usch , hatar och ligga hemma när man mår piss asså. Vet ifasiken vad det är för skit men men . Hoppas det blir bättre imon, orkar inte med en sån här dag till. Snurrar i hela skallen om jag är uppe och går så har legat i soffan och kollat på film hela dagen ,
Kollade på Good Luck Chuck, I am Legend, i Know who killed me ,Aladdin & Just my luck. med andra ord en ritkig ffilm-dag . Kan ju rekomendera att se I am Legend och Good luck Chuck. Riktigt bra filmer :)
Jag kan ju säga att det I know who killed me var bra till en början, men i slutet när hon skulle hugga handen av mördaren och börjar  lite småfjolligt skrika f*uck you , då kunde jag inte hålla mig. Började asgarva :P haha
men men , ska sova nu, se om man kan bli lite piggare imon , har ngn ny konstig lektion imon , illa om man missar första gången ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback