FIKAFLICKS (:

Efter att jävla gymnasiebussen åkt förbi mig i morse så kom jag till skolan (sent som vanligt ;p ) hade två lektioner sen var dagen slut. Så borde det va varje dag ;) Skulle Gillas. Drg ner till stan med ganget sen och födelsedagsfikade med Malin. MYSPYS. Käkade ju årets första Semla. Syndande lite därja. men vafan , nära vänner fyller inte 18 varje dag. haha. Efter en stund gick Jenny och Elin och då började Våran 2008 lista ta form. Ja det blir nog ett najs år ;) MOUHAHA :D Sen kom Becka och vi gick till gina jag köpte två tröjor, intressant va ;) på rean faktiskt ^^ aja iaf , tog bussen hem till mig och chillade och pratade. Sen skulle jag ju träffat Viktor med ikväll men ska ju som sagt till Kalmar imon så var tvungen och fixa musik, uppvärmning, svingprogram och massa shit så kände det att det blir nog lite tajt, Men Vickis! vi tar film snart! :)

Nähe ska bränna skivor nu sen sova, upp tidigt imon, Måns kommer kvart över 8 och hämtar mig :P Först till katedral och samlar ihop gymnasterna & sen drar vi mot Kalmar :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback