favours

- Can I borrow your .... ?
- Can you help me with.. ?

Nya trenden 2008 är Snälltrenden. Slut på allt 2007´s dissade och taskiga kommentarer och inte hjälpas åt och ställa upp för varandra. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ex jag frågade min bror om jag fick låna ngt av han direkt fick jag svaret nej rakt i ansiktet. Förstår inte varför. Fick då svaret därför. Varför inte va lite jävla snäll och låna ut ngt. Du vet att frågar du mig ngt så ställer jag upp.
Men då vet du till ngngång du frågar mig om ngt svaret du kommer få är dirket NEJ!
För det verkar ju inte spela ngn roll hur mkt man lånar ut till dig eller gör saker så verkar man ju inte få ett skit tillbaka. men bra då vet jag, fine.

"Behandla andra som du själv vill bli behandlad"



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback