Engelska

har engelska lektion nu, det var ju engelska lektionen som gjorde att jag från början startade denns bloggen. har iof tagit bort alla gamla inlägg men men. Så var det iaf.
Ska skriva en tradig uppsats om man vill vara känd eller inte och varför osv. Det känns som man gjort det en hel del tidigare i skolan.  Kommer inte på ett skit . skrivit det gamla vanliga .

Det skulle kanske va kul och va kändis, men  det som är negativt är nog att man inte får vara ifred när man vill, Det finns alltid fotografer som följer dig var du än går. Går du ut i tex en träningsoverall så blir du utsedd till " sämst klädda" bla bla bla..  Man har nog alltid sån press på sig. Rubriker osv osv .
Men hade det alltid varit som en bra saga. JA, ni vet som det är på film så hade man nog inte bangat asså.
Men som man alltid säger. Film är film.

Nelly sitter jämte nu och försöker komma ihåg vad hennes blogg hette ;) Lycka till Bejb :D haha

Ska fortsätta skriva nu, om jag kommer på ngt annat, Ska gå om 20 min, farmor kommer och hämtar mig kvart i typ . Sen ska vi åka till Ikea och kolla lite :P Jag måste hitta ett nytt Databord. Ska ju fixa till lite i mitt rum.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback