ARN!

Idag skolan, segt. Var och käkade på Pastabaren på lunchen och efter det så fick jag as ont i magen så gick hem efter Samhällen, missade bara matten. Fick inte reda på mitt prov idag heller. Attans. haha
Kom hem och tog en ipren och gick och la mig, mamma väkte mig vid 5 tiden för vi skulle ju på bio vid 6 typ.
Såg Arn. Riktigt bra film faktiskt , jag trodde det mest skulle vara en killfilm full av krig osv. Men det visade sig att jag hade fel. Tveka inte, se den !
Kom hem så kvällen har blivit till och planera lördagens uppvärmning osv. Letar musik för fulla muggar.

Imon blir det först lite mys med flickorna , Malin fyllde ju år idag så :) Sen Träffa Becka och mysa lajte. Längesen jag träffade henne så det ska bli kul! Senare på kvällen blir det film med Vickis. förslag på bra film?

Men sova nu, skola imon. SKÖNT slutar halv 12 lr nått sånt :) Wiiie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback