...

Var duktig idag faktiskt , jag och nelly gick runt sjön i förmiddags:) I kylan , jag lovar ni hade bangat direkt , men tuffingar som oss står emot allt :P haha. Efter en bra tag i kylan så kom jag hem ,
käkade lite frukost och sen tog ett varmt bad! Uppskattat, skönt var det, få tillbaka kroppsvärmen ;)

Mamma och jag åkte och stor handlade på Willys och mamma tvingade mig och köra hem bara för att hon skulle få känna hur det var och ha den där lilla knappen "rump-värme" på i bilen ;P för den fungerar tydligen bara på passagerar sidan. haha tycker jag var lite roligt.  Kom hem iaf, så kom Ida , kusin och bjöd på fika och stannar över natten , blev till och kolla på Rattatouille nu ikväll och är just nu mitt uppe i pausen på sagan om de två tornen.
Kanske dags och återvända till Tvn ändå ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback