x antal steg

sporlovet är här ! lättnad, äntligen lite ledighet. skönt!
fick lite ryck idag, skulle ju upp till Ulriksbnergskolan och hämta kortet till fristående träningarna vi ska ha nu så täntke jag skulle gå upp dit ist för och cykla. så på med kläder och dra sig mot stan ,skulle ner och ta ut pengar först. så tänkte att jag tar det bankomaten som ligger vid pastabaren så slipper jag gå storgatan ;P
tekniskt fel så fick inte ut några pengar. fuck , aja tänkte de det ligger ju en bankomat vid videomix med , liggerpå vägen så tar den , kom dit men samma skit där , tekniskt fel . vafan tänkte jag är kortet avmagnitiserad lr vafan är problemet. var tvungen och lösa ut kortet på ulriksberg på 100 kr bara för att man ska få låna det. ah iaf fick gå bort till banken lite kort om tid , skulle vara där kl kvart i 12 och gick hemmifrån vid 11. kl var nu då halv 12 . kom till banken och vänta lite , sen så säger dom det att hela systemet ligger nere och det är ingen mening och sitta kvar och vänta för det kan ta hela dan . PANIK . gick fram och kollade ifall det verkligen inte gick att få ut några pengar alls.. satt en liten gullig tant i kassan och hon bah - kom här ska jag hjälpa dig. TACK du räddade mig ;) haha :) nej men ah fick ut pengar sen så gick jag upp till ulriksberg och hämtade kortet. gick förbi mitt gamla hus och allt . ojoj minnen minnen . var ju sjukt skönt väder ute idag med så tänkte att ist för och gå direkt hem så kan jag lika väl gå runt sjön hem. gick över söder till biskopshagen och sen runt sjön tillbaka hem . Fasiken vad skönt det var.
Man märker att våren är på väg nu asså. Folk börjar klä av sig alla tjocka vinterjackor och när jag gick över ulriksbergskolan så sprang banrnen runt i bara tröjor ?! det var lixsom ett tag sen man kunde göra det utan och frysa sönder. sen när man gick där vid sjön . det sitter folk på bänkar och njuter av solen.
Våren är på väg folket. och ni kan väl inte annat än att hålla med mig än att ni ÄLSKAR det! :)
känner mig sjukt duktig idag fakiskt, sitter och kollar lite nu , funderar på och ragga upp en stegräknare ;P haha
menmne duschen nu sen så blir det nog och läsa lite Sex and the city ;)

Kommentarer
Postat av: Pappan

Du låter pigg och glad, skönt att höra. Du är nog inte ensam om att "piggna till" nu när solen äntligen tittar fram. Hoppas du får ett skönt lov, vi hörs framöver :-) Stoor kjaam från Pappan.

2008-02-15 @ 19:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback