torsdag

Ännu en dag full med massa sällskapsspel osv. Min kusin är här nu och stannar över inatt. Har hela tiden massa grejer för sig och sitter inte still i 2 sek ;P

Tog en runda till stan idag och mötte upp Malin och Nelly och fixade lite grejer till Sofie. Sen så åkte jag till bibblan och hämtade ut min Gossip bok. Sen till Toys'r'us hur det nu stavas egentlinge . aja. Fan det är rätt underhållande och gå i leksaks affärer ibland , jag blir som en 6 åring. Trycker på allt som går och trycka på ungefär. Aja hittade grejer till maskeraden imon. Ska vara ........ . mouhha kommer inte avslöja ;)

Kom hem och sen så har det bara varit yatzy fram till för en stund sen, avbröt med lite käk, Tacos! Gottish ;D

Dagens kommentarer kommer från min käre bror. Fyfan jag skrattade så att tårarna rann ^^- 

- Jag tänker fan inte gå och bada med den där läderhunden. ( Robin och Mikael ska till Haganäsbadet imon men känns som robin börjar tvivla lite ^^ )

- Du har ju iaf inte kommit in i puberteten med dom där druvorna! ( mamma sitter stolt och säger att robin börjar komma in i målbrottet och robin börjar asgarva och verkar som han inte tror att jag kommit till puberteten än ;P )



Men nu gott folk ska jag slänga mig i soffan med lite popcorn tror jag allt ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback