These boots are made for walking

Yepps, kommit igång lite med min stegräknare idag iaf, haha känner mig lite som en 30+are. Haha aja. Hemma har det väl varit kaos strörre delen av dagen :/  mamma och bror tjabbade som fan idag på förmiddagen. Hur långt det än går så ser jag inget i att stå och skriva typ könsord osv till ens föräldrar. Visar bara omogenhet och brist på kommunikation. Det är ju trots allt en föräldrar som varit där för oss hela vårt liv. Ialla fall mina, vilket jag är glad för. Dom ställer upp när som helst. Det är våra föräldrar som gjort dom till dom vi är idag.

Lärt oss de vi kan låter oss vara dom vi vill vara och hjälper oss på vägen dit man vill komma. Samma här ialla fall mina föräldrar, TACK ! :)
men skulle egentligen inte skriva så mkt idag, är mitt i pausen av King Kong, har faktiskt aldrig sett den innan. Börjar ändå lite segt ^^ haha

Men imon ska jag en sväng till simhallen och dra lite längder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback