The last day

FUCK MONGO BLOGG !!!

skrivit ett inlägg om och om igen.. fan det dampar ju sönder hela tiden .. aja idag har man inte gjort ett skit, Deppar sönder över att lovet är slut och skola imon igen.. Hade inte bangat på mer lov!!!
bara och se fram emot påsklovet nu.. kan ju egentligen inte vara så många veckor kvar?!

hmm idag har jag då inte gjort ett skit känns det som. var och tränade barnen innan, ser mkt bra ut inför tävlingen på lördag! Lycka till brud'z. haha

satt och kollade igenom gamla bilder och på denna bild kan jag inte annat än SAKNA sönder mitt hår :(
så fort studiebidraget kommer ska jag färga blondt igen.. kan fan inte ha det så här mer. Henke blir glad iaf :)





Kommentarer
Postat av: R

då borde lätt ha så igen ! PÖSS

2008-02-24 @ 22:32:10
Postat av: Sara

och du är ;) ?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback